17 Aralık 2010 Cuma

Saçı yıpranan,yanana Bioblas.Gel vatandaşşşş....


Sonunda olanlar oldu 10 günde bir  rengini değiştirmeye dayanamayan saçlarım yandı fakat yinede benim yüzümden değil kuaförün kullandığı bilmediğim bir üründen dolayı kendim yapsaydım yine yanmazdı :) ama Yıldız Tilbe gibi kökünden kestirmeye kıyamadım forumlarda ilaç aranırken Bioblas'ın sıvı saç kremini okudum gittim aldım veeee ta tata ta taaa saçlarım düzeldi vallahi reklam filan yapmıyorum gerçekten :)ki zaten kullanmadığım fikrim olmayan hiçbişeyi yazmadım şimdiye kadar.Bioblas'ı banyodan sonra nemli saça dipten uca uyguluyorsunuz,özelliği içindeki phytokeratin,saça işleyerek saçı nemlendiriyor,elektriklenmesini önlüyor,onarıyor ve parlak olmasını sağlıyor ama benim için en önemlisi diğer kullanmaya çalıştığım bakım kremleri gibi saçta yapış yapış kalmıyor,tabi birde Bioblas olduğundan dolayı asıl işlevi saç dökülmesini durdurması bu kadar işte....

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...